Specjalista ds. obsługi zamówień

Miejsce pracy: Łomża

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Wystawianiem oraz archiwizowaniem dokumentów sprzedaży;
  • Uzupełnianiem baz danych;
  • Przetwarzaniem zleceń, reklamacji oraz innych dokumentów;
  • Przygotowywaniem towaru do wysyłki; zamawianiem kuriera;
  • Przeprowadzaniem inwentaryzacji;
     

Co będzie Twoim atutem?

  • Doświadczenie w pracy biurowej;
  • Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych;
  • Znajomość pakietu Office, w szczególności: Excel oraz Word;
  • Dokładność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Zdolności analityczne oraz umiejętne zarządzanie czasem pracy;
     

Co możemy Ci zaoferować ?

  • Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
  • Określoną ścieżkę rozwoju zawodowego;
  • Pracę w kreatywnym środowisku oraz firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

FARGOTEX TO GRUPA PASJONATÓW DEKORACJI WNĘTRZ!

Aplikacje (CV) prosimy przesyłać na  adres e-mailowy: hr@fargotex.pl

 

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.":