Miejsce pracy: Łomża
Czym będziesz się zajmować ?
- Oferowaniem najwyższej jakości obsługi klienta;
- Dbanie o utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami;
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień;
- Koordynacja logistyki zamówień;
- Rozliczanie zwrotów;
- Współpraca z magazynem w związku z przygotowaniem tras i załadunków;
- Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi na wyznaczonym terenie;
- Wsparcie działu sprzedaży w codziennym funkcjonowaniu;
Co będzie Twoim atutem?
- Umiejętność identyfikacji potrzeb klienta;
- Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Kompleksowa znajomość programów MS Office.
Co możemy Ci zaoferować ?
- Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
- Określoną ścieżkę rozwoju zawodowego;
- Pracę w kreatywnym środowisku oraz firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.