Miejsce pracy: Łomża
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Zarządzanie działem łańcucha dostaw (import/zaopatrzenie);
- Planowanie harmonogramów zamówień (koordynowanie procesów zakupowych, reklamacji, dokumentacji dostaw itp.),
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Dostawcami;
- Ustalenie zasad współpracy oraz negocjowanie warunków cenowych;
- Współtworzenie długo i krótko terminowych strategii importowo-logistycznych;
- Współtworzenie i implementowanie procedur związanych z prawidłowym funkcjonowaniem działu;
- Kontakt z firmami transportowymi, ustalanie zasad współpracy oraz negocjowanie warunków cenowych;
- Współpraca z innymi działami firmy mająca na celu zwiększenie efektywności pracy działu;
- Sporządzanie analiz, raportów dla Zarządu spółki i Dyrekcji;
- Udział w targach branżowych.
Dołącz do naszego zespołu, jeśli:
- Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z handlem zagranicznym/importem/zaopatrzeniem/logistyką;
- Masz doskonałe zdolności związane z planowaniem, analizą, skutecznością negocjacyjną;
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, rozwijaniu jego potencjału i motywowaniu do skutecznej i samodzielnej pracy
- Potrafisz wyznaczać i osiągać cele, rozwiązywać problemy i podejmować decyzje
- Bardzo dobrze komunikujesz się pisemnie i ustnie w języku angielskim (mile widziana znajomość innych języków obcych);
- Posiadasz zaawansowaną znajomość MS Office oraz obsługi komputera, doskonała znajomość Excela; wykształcenie wyższe; prawo jazdy kat. B;
- Jesteś bardzo dobrze zorganizowany; samodzielny i odpowiedzialny w działaniu
- Pasjonujesz się designem, aranżacją wnętrz, śledzisz aktualne trendy.
Oferujemy:
- Możliwość zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
- Narzędzia pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie;
- Miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy.