Miejsce pracy: Warszawa, Łomża :
Region I: woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, mazowieckie;
Region II woj. zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie, łódzkie, dolnośląskie
Kluczowe zadania:
- Analiza rynku sieci salonów meblowych, gromadzenie danych i przekazywanie ich do Działu Marketingu i Działu Handlowego,
- Doradztwo i ścisła współpraca z salonami meblowymi,
- Planowanie szkoleń dla osób obsługujących klientów salonów meblowych,
- Tworzenie struktury sieci salonów meblowych wraz z informacją o obecności, ofercie danego producenta na salonie,
- Wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie wdrażania strategii marketingowych i uzyskiwania celów sprzedażowych i dystrybucyjnych dla kanału kluczowych klientów,
- Zarządzanie działaniami merchandisingowymi, akcjami promocyjnymi, programami lojalnościowymi we wszystkich kanałach sprzedaży,
- Pełna odpowiedzialność za zaplanowanie i wdrożenie komunikacji trade marketingowej,
Idealny kandydat posiada:
- Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, merchandisingu lub trade marketingu (mile widziane w branży meblowej);
- Inicjatywę i zdolności analityczne, które pomogą w analizowaniu trendów i zachowań konsumenckich;
- Gotowość do częstych podróży służbowych, w tym do siedziby firmy w Łomży;
- Wykształcenie wyższe;
- Nastawienie na cel i skuteczność działania, które przydadzą się w realizowaniu kilku zadań jednocześnie;
- Dobra znajomość MS Office;
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
- Stałą pracę w stabilnej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie;
- Gruntowne wdrożenie;
- Miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy;
- Niezbędne narzędzia pracy.