Asystent/-ka Zarządu
Twój zakres obowiązków:
· Profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach;
· Dbałość o właściwy wizerunek firmy;
· Organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych;
· Prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu;
· Przygotowywanie raportów, zestawień i podsumowań, redagowanie pism;
· Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w organizacji;
· Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz tłumaczenie dokumentów na zlecenie Zarządu;
· Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami;
· Kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
· Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji.
Nasze wymagania:
· Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
· Czynne prawo jazdy kat. B;
· Gotowość do wyjazdów służbowych;
· Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz zaangażowanie;
· Doskonałe zdolności organizacyjne i analityczne;
· Samodzielność, zdolność podejmowania decyzji, skrupulatność;
· Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
· Praktyczna umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office);
· Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)
· Biegła znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
To oferujemy:
· Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
· Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
· Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem hr|fargotex.pl| |hr|fargotex.pl.