Asystent Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Łomża
 

Czym będziesz się zajmować ?

  • Oferowaniem najwyższej jakości obsługi klienta;
  • Dbanie o utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami;
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień;
  • Koordynacja logistyki zamówień;
  • Rozliczanie zwrotów;
  • Współpraca z magazynem w związku z przygotowaniem tras i załadunków;
  • Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi na wyznaczonym terenie;
  • Wsparcie działu sprzedaży w codziennym funkcjonowaniu;
     

Co będzie Twoim atutem?

  • Umiejętność identyfikacji potrzeb klienta;
  • Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Kompleksowa znajomość programów MS Office.
     

Co możemy Ci zaoferować ?

  • Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
  • Określoną ścieżkę rozwoju zawodowego;
  • Pracę w kreatywnym środowisku oraz firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

FARGOTEX TO GRUPA PASJONATÓW DEKORACJI WNĘTRZ!

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Fargotex, z siedzibą w Łomży (18-400) pod adresem  ul. Legionów 114C, zgadzasz się na przetwarzanie
Czytaj więcej