Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Aktywne poszukiwanie nowych odbiorców i monitoring rynku;
- Obsługa istniejącej sprzedaży eksportowej na podległym obszarze;
- Poszerzanie asortymentu produktów u istniejących odbiorców;
- Analiza konkurencji i tendencji na podległym rynku;
- Promocja oraz dbanie o wizerunek firmy;
- Prowadzenie aktywnej i konsekwentnej polityki sprzedaży na podległym terenie;
- Udział w targach i spotkaniach handlowych;
Nasze wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
- Zdolności negocjacyjne;
- Wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność, samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań;
- Zaangażowanie, konsekwencja i determinacja w osiąganiu celów;
- Prawo jazdy kat B;
- Gotowości do odbywania częstych podróży służbowych;
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży wyposażenia wnętrz;
- Znajomość drugiego języka obcego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
To oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;
- Stabilne zatrudnienie i preferowaną formę zatrudnienia B2B;
- Auto służbowe i niezbędne narzędzia pracy;