Młodszy specjalista ds. marketingu
Twój zakres obowiązków
- Bieżące wsparcie pracy Działu Marketingu
- Współudział w budowaniu wizerunku marki;
- Koordynacja usług świadczonych przez podwykonawców np. drukarnie;
- Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych oraz ich dystrybucja (grafiki, prezentacje itp.);
- Tworzenie i dbanie o spójny wizerunek materiałów graficznych, zgodnych ze strategią wizulaną podległych marek
- Udział w tworzeniu i prowadzeniu działań promujących markę w obszarze social
- mediów;
- Wsparcie w administracji strony www, copywriting
- Wsparcie w organizacji targów i eventów branżowych
- Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań z zakresu komunikacji, digital
- marketingu oraz analizowanie i monitoring działań konkurencji
Nasze wymagania
- Status studenta- preferowany kierunek marketing;
- Min. 1 rok doświadczenia pracy w dziale marketingu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o szczegóły;
- Chęć rozwoju, kreatywność i zdolności manualne;
- Komunikatywność oraz „lekkie pióro”
- Znajomość aktualnych trendów w obszarze marketingu internetowego oraz social
- mediów
- Umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Mile widziane
- Znajomość Photoshopa, InDesigna i Ilustratora
- Dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. B
To oferujemy
- Możliwość zdobywanie doświadczenia w prężnie rozwijającej się i stabilnej firmie handlowej
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Udział w wydarzeniach branżowych
- Atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji
- Pakiet świadczeń i niezbędne narzędzia pracy.