Miejsce pracy: Łomża
Osoba na w/w odpowiedzialna będzie za:
- obsługę klientów firmy: przyjmowanie zamówień; udzielanie informacji dotyczących zamówienia;
- koordynację logistyki zamówień;
- współpracę z magazynem w związku z przygotowaniem tras i załadunków, rozliczanie zwrotów, rozliczanie błędnych wysyłek;
- monitorowanie stanów magazynowych;
- utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami poprzez profesjonalną obsługę;
- przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień;
- ścisłą współpracę z przedstawicielami handlowymi na wyznaczonym terenie;
- bieżące monitorowanie rynku oraz analizę konkurencji;
- sporządzanie analiz, raportów i zestawień.
Od kandydatów oczekujemy:
- znajomości języka rosyjskiego minimum B2;
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- bardzo dobrej znajomości pakietu Office;
- umiejętności współpracy z klientem podczas planowania i realizacji dostaw;
- umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
- wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych;
- odpowiedzialności, zaangażowania i inicjatywy;
Dołączając do naszego zespołu otrzymujesz:
- możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie handlowej o ugruntowanej pozycji na rynku;
- atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz osiąganych rezultatów;
- pakiet benefitów;
- dobrą atmosferę pracy i integrację z zespołem.