Specjalista ds. obsługi zamówień

Miejsce pracy: Łomża

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Wystawianiem oraz archiwizowaniem dokumentów sprzedaży;
  • Uzupełnianiem baz danych;
  • Przetwarzaniem zleceń, reklamacji oraz innych dokumentów;
  • Przygotowywaniem towaru do wysyłki; zamawianiem kuriera;
  • Przeprowadzaniem inwentaryzacji;
     

Co będzie Twoim atutem?

  • Doświadczenie w pracy biurowej;
  • Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych;
  • Znajomość pakietu Office, w szczególności: Excel oraz Word;
  • Dokładność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Zdolności analityczne oraz umiejętne zarządzanie czasem pracy;
     

Co możemy Ci zaoferować ?

  • Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
  • Określoną ścieżkę rozwoju zawodowego;
  • Pracę w kreatywnym środowisku oraz firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

FARGOTEX TO GRUPA PASJONATÓW DEKORACJI WNĘTRZ!

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Fargotex, z siedzibą w Łomży (18-400) pod adresem  ul. Legionów 114C, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane
Czytaj więcej

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem lmaka|fargotex.pl| |lmaka|fargotex.pl.

 

APLIKUJ!

lmaka|fargotex.pl| |LMAKA|FARGOTEX.PL