Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- wsparcie kadry zarządzającej w działaniach dot. zarządzania personelem firmy;
- rekrutacja pracowników, w tym:
- określenie profilu kandydata;
- tworzenie i zamieszczenie ogłoszeń o wakującym stanowisku;
- aktywne poszukiwanie kandydatów (direct search);
- selekcja otrzymanych aplikacji;
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych;
- weryfikacja referencji wybranych kandydatów;
- realizacja procesu adaptacji i wdrażania nowych pracowników;
- udział w szerokiej gamie projektów z zakresu miękkiego HR;
Wymagania:
- min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w samodzielnym realizowaniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla;
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz prowadzenia kilku projektów jednocześnie;
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
- dyspozycyjność;
Oferujemy:
- stałą pracę / współpracę w stabilnej firmie oraz atrakcyjne wynagrodzenie;
- miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy;
- rozwój osobisty, benefity;
- podstawowe narzędzia pracy.